När man inte vet vad man ska göra eller känner sig lite slö är det alltid skönt att kunna sätta sig framför en bra film eller serie och bara chilla,så i detta inlägget tänkte jag tipsa om 5 bra filmer och serier!
 
1. Pretty Little Liars, helt klart min favorit. Mycket drama, kärlek, spänning och mysterier!
 
2. The Vampire Diaries, en serie med kärlek, magi, vampyrer och drama. 
 
3. Teen Wolf, detta är en serie jag hört mycket bra om, men själv inte kollat på, men ska börja. Som jag förstått det handlar det om en kille som blir varulvsbiten och sen händer massa grejer.
 
4. Divergent, en av mina favorit filmer, handlar också mycket om kärlek och problem, här lever man dock i olika falanger (grupper). Spännande film.
 
5. Hunger Games, också en av mina favorit filmer, mycket spänning, Katniss slåss för sitt liv. Ett enda stort spel styrt av de som är mäktigare. ''Happy Hunger Games and may the odds be ever in your favor''
 
Hoppas ni tar er en titt på dessa! Jag själv har svårt för att fastna i filmer och serier men har fastnat i dessa så ge dem ett försök iallafall.
 
divergent, hunger games, movies,, pretty little liars, teen wolf, the vampire diaries,

Kommentera

Publiceras ej